Skoči na glavno vsebino

UNICEF

 

UNICEF program – Izobraževanje za razvoj

2024/25

Prvošolci OŠ Hinka Smrekarja bomo v šolskem letu 2024/2025 sodelovali v Unicefovem projektu Vključimo otroke.

Vsebine projekta bodo temeljile na mesečnih pismih, v katerih nas bodo čakali različni predlogi delavnic, zgodb, videoposnetkov in iger, s katerimi bomo krepili občutke povezanosti v skupini, vključevanja in sodelovanja.

Spoznavali bomo lastna čustva, prepoznavali čustva drugih in se učili, kako se pravilno odzovemo nanje, iskali svoje dobre lastnosti in izpostavljali stvari, ki nam niso všeč. Učili se bomo, kako lahko vsak posameznik pripomore k splošnemu dobremu počutju v skupini, kako smo dolžni pomagati, biti spoštljivi in skrbeti drug za drugega. Tekom celega šolskega leta bomo s pomočjo različnih aktivnosti krepili naš skupinski duh in razvijali čut do drugih. O drugačnosti in sprejemanju le-te, se bomo učili tudi s pomočjo terapevtskega psa. Podučili se bomo o naših pravicah in dolžnostih ter skozi različna pričevanja otrok s celega sveta ugotavljali, da so marsikomu te pravice kršene.

Zapisala: Andreja Cerkvenik, koordinatorica projekta.

 


2022/23


Punčke iz cunj za Unicef


2021/22


OŠ Hinka Smrekarja je v tem šolskem letu vključena v Unicefov program Izobraževanje za razvoj.
V programu so sodelovali učenci 3. a, 3. b, 3. c, 2. b, 2. c ter 1. a razreda. Vsebine programa smo  vključili v učni načrt in medpredmetno povezovanje.

Učenci so spoznavali svoje pravice, pridobivali spretnosti in spoznali možnosti aktivnega državljanstva in splošne solidarnosti preko širokega spektra vsebin Mesečnih pisem in predlaganih delavnic na temo sreča, dobrodelnost, meditacija, avtogeni trening, prijetna doživetja, gibanje in zdrava prehrana. Spoznavali so tudi trenutne razmere po svetu ob temi  begunstva in vojne v Ukrajini. Pogovarjali smo se o sprejemanju in pravicah otrok beguncev iz Ukrajine.

Pri slovenščini so učenci utrjevali branje in zapisovanje. Pri likovni umetnosti so risali in ustvarjali v sklopu Unicefovega projekta. Poseben poudarek je bil na predmetu spoznavanje okolja, kjer so učenci spoznali, kaj je sodelovanje, strpnost, solidarnost in spoznali različne organizacije, ki so v pomoč otrokom po svetu. Velik poudarek je bil posvečen tudi temam Unicefa, Varne točke in Rdečega križa.

Pri delu na daljavo smo v pogovor vključili tudi starše, ki so v te organizacije aktivno vključeni. Za projekt »Punčke iz cunj« so učenci izdelali različne punčke, nekateri učenci so narisali in napisali zgodbice in dobre misli za otroke.

Z mesečnimi pismi, ki jih je pošiljal Unicef, so spoznavali različne novosti o dogajanju po svetu in pomembnih dogodkih.

Zapisal: Igorcho Angelov, koordinator projekta


2020/21


OŠ Hinka Smrekarja je v tem šolskem letu vključena v Unicefov program – Izobraževanje za razvoj.
Učenci 3. a, 3. b, 3. c ter 1. a razreda so različne vsebine programa vključili v učni načrt in jih medpredmetno povezali.
Preko širokega spektra vsebin učenci spoznajo svoje pravice, pridobivajo spretnosti in spoznavajo možnosti aktivnega državljanstva in splošne solidarnosti.

Pri slovenščini so učenci utrjevali branje in zapisovanje. Pri likovni umetnosti so risali in ustvarjali v sklopu Unicefovega projekta. Poseben poudarek je bil pri predmetu spoznavanje okolja, kjer so učenci spoznali, kaj je sodelovanje, strpnost, solidarnost in spoznali različne organizacije, ki so v pomoč otrokom in ljudem po svetu. Velik poudarek je bil posvečen tudi temam Unicefa, Varne točke in Rdečega križa. Pri delu na daljavo smo v pogovor vključili tudi starše, ki so aktivno vključeni v teh organizacijah. Za projekt »Punčke iz cunj« so učenci izdelali različne punčke, nekateri učenci so narisali in napisali zgodbice in dobre misli za otroke. Z mesečnimi pismi, ki jih je pošiljal Unicef, so spoznavali različne novosti o dogajanjih po svetu in pomembnih dogodkih.

Zapisal: Igorcho Angelov, koordinator projekta

UNICEF program – Izobraževanje za razvoj


 

(Visited 82 times, 1 visits today)
Dostopnost