V šolskem letu 202/21 smo v oddelku 4. b izvajali projekt v okviru zavoda Časoris. Z učenci/-kami smo se posvetili temi medijske pismenosti.

Namen projekta je bil učence seznaniti s pojmom lažne novice in jih pripraviti na pasti novodobnega novinarstva.

Pri urah smo torej opredelili pojem medijske pismenosti in kaj ta zajema, izvedeli, kje so največji izzivi področja ter kakšne so možnosti raziskovanja teme pri učencih.

Projekt smo koordinirali s pomočjo odgovorne urednice spletnega časopisa za otroke Časoris dr. Sonje Merljak Zdovc. Z otroki smo projekt medpredmetno povezali s slovenskim jezikom, od Koder smo črpali učne cilje, povezane z mediji in medijskim opismenjevanjem. V sodelovanju z Zavodom Časoris smo ustvarili načrt za izvedbo vsebin in ga tekom pouka in dodatnih ur tudi realizirali.

Z vsebino projekta smo seznanili starše in jih nagovorili k navduševanju otrok pri nastopanju.
Projekt je prijavljen tudi v sodelovanju domačih in mednarodnih institucij (ipm Group, Department of State of USA, Alumnities Alumni Thematic International Exchange Seminars, World Learning).

Produkt medsebojnih udejstvovanj so bile video vsebine, ki smo jih pri delu ustvarili z učenci/-kami in z njimi sodelovali v nagradni igri. Skupaj smo ustvarili 8 videoposnetkov, ki jih je strokovna režija ob koncu projekta tudi ocenila.

Učenci/-ke 4. razreda so kot mlajši udeleženci projekta uspešno parirali starejšim, modrejšim učencem tako na naši šoli kot drugod, zato so si s strani uredništva zavoda Časoris prislužili posebno omembo na podelitvi nagrad.

Pri projektu se je 4. b-oddelku pridružil še oddelek 4. c, ki je prav tako sodeloval pri ustvarjanju video vsebin, ki so objavljene na spletnih portalih www.casoris.si in www.youtube.com.

Otroci so si prislužili nagrado uredništva Časorisa in se z novim znanjem podali na pot boljši informiranosti.

 

Vodja projekta: Marko Ljubej

Sodelujoči 4. b in 4. c-oddelka z učiteljico Niko Ostan

Marko Ljubej, vodja projekta

 

Dostopnost