Skoči na glavno vsebino

V četrtek, 13. oktobra 2016, smo imeli 4. razredi tehniški dan z naslovom Varno v prometu. Delo  je potekalo v obliki delavnic.

V prvi delavnici smo spoznavali, kako se malo drugačni ljudje znajdejo v prometu in drugje. Obiskali sta nas ga. Renata, ki je slepa, in ga. Tina, ki je  na invalidskem vozičku, vsaka s svojim spremljevalcem.

Že sam začetek je bil zelo zanimivo, saj smo se drug drugemu predstavili tako, da smo si zavezali oči. Tako smo malce okusili, kako je, če nič ne vidiš. In pri tem se nismo  počutili prav nič prijetno. Spoznali smo, da moramo slepemu vsak gib opisati, saj če kažemo z rokami ali kako drugače, tega slepi ne vidi.

Ge. Renata in Tina sta nam med drugim povedali tudi, kako se znajdeta kot udeleženki v prometu.

Spoznali smo tudi knjižico Bontonček, v kateri so napisana pravila, kako se vedemo v družbi drugačnih. Spoznali smo, da moramo vedno iskati prilagoditve, saj je prav, da znamo v igro vključiti prav vsakega. Še posebej smo si zapomnili, ko nam je ga Renata pokazala, kako loči barve pri flomastrih, ki jih uporablja pri risanju. Loči jih po vonju – rumen flomaster, npr., diši po limoni, rjav po cimetu ipd.

Po malici nas je čakal drugi del tehniškega dne. To delavnico sta vodili  Sara in Neja.  Najprej sta nam z zanimivo nalogo sporočili, kako pomembno je, da se držimo pravil, ki pa morajo biti jasna in natančna. Sara nam je brala navodila, po katerih smo risali. Ker navodila niso bila natančna, nismo narisali tega, kar bi morali. Nato smo po skupinah spoznavali prometne znake, dele kolesa, o pešcih in kolesarjih v prometu ipd.

Prebrali smo tudi pismo fantka Tomaža, ki je postal  invalid zaradi poškodb, ki jih je utrpel v prometni nesreči. Ponovno smo povedali, da sta upoštevanje pravil in kulturno vedenje v prometu zelo pomembna!

Zadnjo šolsko uro smo današnji  dan še zaključili. Vsi smo bili istega mnenja, da je bil  dan drugačen, predvsem pa zelo poučen.

Učenci 4. a razreda

teh-dan1 teh-dan2

 

 

(Visited 29 times, 1 visits today)
Dostopnost