Skoči na glavno vsebino

TEDEN UMETNOSTI V ŠOLI IN VRTCU 2023/2024

Teden umetnosti smo na šoli odprli 20. maja 2024 s poklonom svetovnemu dnevu čebel.

Isti dan smo odprli likovno razstavo učencev 7., 8. in 9. razreda. Devetošolci so se na literarnih delavnicah lotili izdelave konstruktivistične pesmi. V šolski knjižnici so učenci 5. razreda sestavljali kratke zgodbe, učenci od 1. do 5. razreda pa so na delavnicah ustvarili izdelke, s katerimi so okrasili svojo avlo. 

POKLON SVETOVNEMU DNEVU ČEBEL, mentor Pavel Gartnar Kastelic

V ponedeljek, 20. maja 2024, smo na šoli obeležili svetovni dan čebel in za učence od 1. do 5. razreda pripravili zanimivo predavanje. Mentor, ki ga čebele prav posebej zanimajo in tudi sam skrbi za nekaj družin, je pripravil predavanje o življenju čebel in čebelje družine ter predstavil našo avtohtono čebelo ­­­­– kranjsko sivko. Navdušeni nad predstavitvijo so otroci in učitelji podali pobudo, da bi predavanje organizirali še za starše naših učencev.

PRIJATELJICE ČEBELICE, mentorice: Lilijana Arh, Andreja Jevšnik, Judita Jereb Pohlen

Učenci od 1. do 5. razreda so v podaljšanem bivanju izdelovali papirnate čebelice, čebelnjak, travniške cvetice in žuželke ter pripravili razstavo. Pevski zbor je dogajanje popestril s petjem.

LIKOVNA RAZSTAVA, mentorica Kristina Kompan 

Likovna razstava z naslovom GREMO NA DOPUST? prikazuje pričakovanje poletnih počitnic in je skupinsko delo učencev 7., 8. in 9. razreda. Avtorji so iz odpadnega blaga izdelali plaže s humornimi figurami in različnimi modeli poletnih natikačev. Učenci se preko likovnega dela sprašujejo, kako dopust doživljajo posamezniki oziroma ali ga res vsi sproščeno preživijo …

JAZ, TI, MI … 1, 2, 3 … KON-SI, mentorica Maja Miklič Premrl

Devetošolci so se, potem ko so pri pouku slovenščine dobro spoznali delo Srečka Kosovela, na literarnih delavnicah lotili izdelave konstruktivistične pesmi. Kar veliko časa so namenili pregledovanju dnevnega časopisja, ob čemer so se s sošolci pogovarjali o sebi in svojem odnosu do družbe. Kdo sem jaz? Kakšna je družba? Kakšna bo moja in kakšna bo naša prihodnost? Kaj lahko reši težko sedanjost in črne napovedi? To je le nekaj vprašanj, ki so si jih zastavljali, preden so iz časopisov začeli izrezovati besede, ki so jih na koncu sestavili v konse. Nastalo je veliko vsebinsko in oblikovno zanimivih del.

SESTAVLJAMO ZGODBE, mentorica Alenka Martinčić

Učenci 5. razreda so iz naslovov na knjižnih hrbtih sestavili kratke pesmi in zgodbe, npr. Jaz sem Andrej ­­­­– Naključni genij ­­­­– Poznal sem tokove sveta.

—————————————————————————————————————————–

Učenci 1. A, 1. C, 3. A in 3. B so v tem šolskem letu, 2020/2021, veliko ustvarjali.

Ob različnih predstavitvah, vodenih pogovorih in ob samostojnem delu so spoznali širok spekter izražanja. Svoja doživetja so izkazovali gibalno, likovno, glasbeno, z besedo-ustno, pisno na improviziranem odru.

Aktivno so bili vključeni v zelo različne dejavnosti in s tem obogatili svoje kognitivne, psihofizične in kognitivne zmožnosti.

Spoznali so, da je umetnost dragocena ter da lahko svoje talente pokažejo na različnih področjih.

Evalvacijska poročila smo poslali na ZRSŠ. Nekaj izdelkov učencev si lahko ogledate v pdf obliki.

Izdelkov učencev

Zapisal: Igorcho Angelov, koordinator projekta

 

(Visited 57 times, 1 visits today)
Dostopnost